Friday, March 29, 2013

Mendoakan yang terbaik untuk dikau :')

Assalamualaikum, post ini bukan bertujuan untuk mengaibkan sesiapa cuma sekadar luahan hati aku dikala kesedihan datang melanda.Bukan mudah untuk melupakan dalam masa yang singkat. Lebih-lebih lagi bila dia yang pernah kita sayang dan cinta. Mungkin ianya memerlukan masa yang begitu lama untuk melupakan. sebulan dua tak mungkin dapat melupakan. makan tahun baru boleh melupakan itupun sedikit demi sedikit. Apabila aku keseorang, aku pasti akan mengingati semua yang berkaitan dengan si dia! siapa si dia tu? si dia itu bernama IAI :) bila keseorangan mesti teringat dia, dengar lagu sedih mesti teringat dia. walaupun makan tahun nak melupakan. perasaan sayang masih ada lagi cuma tak luahkan je sebabnya aku pasti dia dah takde ape-ape perasaan kat aku. ini terjadi bila dia mengambil keputusan untuk tidak berkawan dah dengan aku. Dia delete aku dari BBM die. Terkejut juga dibuatnya. Alasannya? kurang jelas dan samar! tak dapat memastikan alasan dia takmahu berkawan dengan aku lagi. Nevermind lah, mungkin nie salah aku. Kita taktahu apa salah kita tapi yang pastinya orang sekeliling kita nampak apa yang salah dan betul dengan diri kita. Bila aku text die dan tanya dia, dia cakap "daripada tuduh benda tak betul, baik takpayah kawan", walaupun aku tak faham dengan apa yang dikatakan. Mungkin ada betulnya tu salah aku. like i said, org akan nampak salah kita. Hmmm and Yess!!! perasaan terkilan itu wajib ada tetapi apa yang kita boleh buat? cuma mendiamkan diri sahaj dan MENDOAKAN yang terbaik buat dikau. Aku nak kau jaga diri kau baik-baik. Kalau kau dah jumpa Gadis yang sesuai dengan kau, jagalah dia dengan sebaik-baiknya. jangan buat dia macam mana kau buat aku dulu. Jangan biarkan dia menangis macam mana kau buat aku menangis dulu. Semoga bahagia sayangggg. Semua janji janji kau akan aku tanam dan jadikan ia sebagai kenyatannn. hampa kecewa semua ada. tapi kita takboleh paksa org untuk menerima kita right. Jaga diri kau baik-baik CET!!  Yeahhhhhh! :)
itu sahaja nukilan untuk hari ini. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment