Saturday, January 19, 2013

Demam Lee minho dah bermula :)

hahah, assalamualaikum kawan-kawan, by right kite nak cite pasal cite korea nie tau. korang layan cite korea tak? hahaha, if you all want to know kite minat gila dengan lee minho. hahaha, yeahhhh. lee minho yang cite boys over flower tu and now cite City hunter sedang berkumandang dekat tv pulak. kahkahhh, tapi tulahh. ade masa aku dapat tgk ade masa takdapat tengok sebabnye kerja kan. and now ade beberapa orang yang mempunya minat yang sama dengan aku. yeahhh, aku start minat lee minho sejak cite boys over flower tu then aku terus minat gila dengan die. hahah. gila kau, sape taknak lelaki aka model kacak,tinggi,badan tuff,sweet, comel. semua ade. kalaulah ade lelaki tu kat malaysia kan. tapi harapan lah sebab kat korea jee ade, hahaha, maybeeee... kat malaysia pun ade tapi susah nak jumpa.kalau lah aku boleh dapat mamat nie, harapan jelah ayuuu oiii! >.< betapa ramai peminat die kat korea tu. papepun, beruntung sape yang dapat die tau. sape-sape yang ade cite CITY HUNTER FULL MOVIE, aku nak ehhh. pleaseeeeee :D okay lahhh, sampai sini jeee. byeeee.

No comments:

Post a Comment