Monday, February 4, 2013

KESIHATAN yang merosot :(

Assalamualaikum hi semua :) sudah lama diri ini tidak LOG IN kedalam blog dan mengupdate segala perkara yang ingin dikongsi bersama, ini adalah kerana saya tuan punya blog nie sibuk dengan kerja-kerja di office yang semakin melambak. hahaha, okayyy saya tahu saya sudah lari pada topik. gini cerita nie. nak mengadu taktahu nak mengadu kat sape kan so pada blog nie lah tempat aku mengadu, sadis tak ayat? tak? ade wa kisah? sebenarnya badan sekarang nie makin mengada-ngada, sekejap sihat sekejap tak. ini mungkin disebabkan faktor cuaca yang tak menentu! sekejap panas sekejap sejuk ditambah lagi sebagai perisa cuaca dioffice, iaitu air-cond! seriously taktahan meyh hari-hari duduk macam dekat dalam peti sejuk. thats why lah badan nie tak boleh nak terima then mula lah demam pastu elok pastu demam balik. haihhhhh, badan! badan!macam main main jeee. hahahaha.  takpeee, nanti badan nie biasa jugak dengan cuaca diluar dan didalam office nie ye. sabarlah wahai badan :D sebenarnya dah taktahu nak cakap ape. idea pun sudah takdeeee dah. saya pun mahu mulai kerja saya yang melambak! see ya! salam.

2 comments: