Tuesday, April 9, 2013

Mimpi lagi? merindukan?

Asslaamualaikum, meniti hari-hari dengan penuh tak bermaya. malas mahu bekerja! taktahu kenapa. sebenarnya nak cerita yang dua tiga harini asyik mimpi si dia yang berada nun jauh disana. aku tak tahu kenapa boleh sampai mimpi. Orang kata kalau sampai mimpi tu maknanya kita rindu. Betulkah? act memang rindu pun. rindu sesangat. hahahaha, tapi hanya mampu memendam didalam hati dan biarkan ianya mengalir seperti darah didalam badan ini. hmmmm, act ada text dia cakap yang aku rindu dia tapi dia tak cam num baru aku. sedih tapi bukan salah dia pun. dia mmg takde num baru aku then aku pun cover lah cakap yang aku nie salah num. heeee :) hanya mampu mendoakan dia yang terbaik! yeahhhhh walaupun kita dah jauh tapi hati tetap sayang, takkan aku nak paksa hati aku nie benci dia kot kan? nie pasal hati! hati bukan manusia. hmmmm nevermind, apa yang terbaik is pendam sahaja. :')

No comments:

Post a Comment