Wednesday, June 19, 2013

Assalamualaikum.. dah lama tak update blog yang dah berhabuk nie. hihiiii. alhamdulillah masih lagi bernafas dan diberi peluang oleh ALLAH untuk bernafas dibumi-NYA yang indah ini. actually nak meluahkan perasaan nie. hahaha.. al-kisahnya bermula di twitter.. aku selalu online twitter je sekarang nie. as usual aku selalu stalk-stalk orang nie. then terpaku dengan persahabatan 4 sekawan nie. yang terdiri daripada aizat,anna,megat dan akbar. alangkah bahagianya kalau persahabatan macam dorang nie kan. alahaiiii, kelas kau jah. aku sebut nama dorang kat dalam blog aku nie. hahaha. taktahulah dorang dah kenal lama mana tapi mmg tabik spring dengan dorang. happy go lucky, gila-gila semua ada. bak kata astro. MACAM-MACAM ADA.. haha..
(SUMBER DARIPADA GOOGLE)

dorang nie comel sngat.. alahaiii lagi2 si anna nie. diapit oleh 3 jejaka hensem. hihi. dalam sedang stalk dorang nie. aku terpandang sorang daripada dorang nie. iaitu Akbar a.k.a Akbar Azman!! hahaha. melting tengok dia.. taktahu kenapa aku suka tengok muka dia. sampaikan gambar bbm,whatsapp,wechat,wallpaper aku letak gambar dia. sampaikan adik-adik kata aku nie gila walhal dorang pun cakap si keba nie comel. hahaha. siap banggakan wallpaper kat phone aku tunjuk kat mak aku. mak aku gelakkan aja. hahaha. nie antara gambar2 keba nie
bulan nie ada Floria kat Putrajaya.. teringin nak jumpa dorang nie tapi rasanya itu mustahil. acecehhh ayat skema dah keluar. hahaha.. dorang nie budak twiterrians. followers ramai gila. aku selalu tweet dorang tapi tak dilayan :( lagi-lagi keba. hmmmm. ayu!! stop berangan okay!! itu semua mustahil!! okay okay. keluar dari mimpi yang mustahil!! wehhh keba! asal kau comel sangat haa?? dengan dagu tajamnya, muka baby facee. hahaha. ye ye tahu. kau takkan pandang orang macam aku. aku sedar. kahkahhhh. menggila jap! takpelah. aku doakan persahabatan korang berkekalan ya. amin :)


No comments:

Post a Comment