Thursday, June 27, 2013

S A H A B A T :)






Sahabat? ada apa dengan sahabat? seperti gambar diatas. Mereka ialah sahabat-sahabat aku yang selalu bersama denganku walaupun ada dikalangan mereka yang tak begitu rapat dengan aku. Mana tahu selepas ini boleh jadi rapat? insyaallah.. sebenarnya taktahu nak cakap apa nie. hahaha mana taknya, pepagi dah kerah idea utk entri nie. idea pun tak bangun tidur lagi. nie teman nak bagitahu nie, gambar diatas tu dua dari kiri ialah wawa, kaki dia patah akibat main netball, tengah ara and kanan is me! hahaha. gambar dibawah pula. si tudung hijau najwa, tudung hitam pakai speck mata tu ika, tudung merah ara again and tudung hitam depan adalah liza. hehehe.. aku rasa ayat aku dah macam budak-budak, well pagi-pagi kan. otak blur bagai haii. activiti kitorang setiap sabtu ahad main netball. kalau tak tiap hari main tapi bebudak dah tak ramai turun dan jerebu membataskan semuanya. sejak wawa patah kaki ramai tak semangat nak main. Nak tahu cikgu yang ajar ktorang main netball sape? ara and wawa lah! aku akan balik kerja awal and tempat yang aku tuju dulu ialah padang. aku suka bersukan tapi takde bakat ah. Salah satu sebab juga aku nak bakar lemak-lemak aku nie. asyik makan je, badan pn naik dah. haihhhh hahah. weyhhhh! asal aku rasa ayat aku macam kanak-kanak nie? okaylah. malas nak cakap banyak, aku nie kalau dah buka mulut tak reti nak berhenti. nielah akibat drpd banyak makan punggoq ayam. muehehehe.

No comments:

Post a Comment