Thursday, June 27, 2013

SEPETANG DENGAR GUA MENGOMEL :D

Assalamualaikum. hye guys, selamat petang. apa khabar? dah minum petang? hahahah. ermmm ermmm, i don't know what i want to say. okay! tarik nafas dan lepas.... okay petang nie kita nak cerita tentang kakak angkat kita :) THIS!

Disebelah kiri itulah kakak angkat kita, sekarang nie kerap keluar dengan dia. nak buat macam mana. Hidup single, keluar dengan kengkawan jelah. Tak macam orang lain yang ada pasangan keluar dengan pasangan mereka. Tapi aku keluar dengan this girl atau ALONG. hehehehe. masa foto nie diambil ktorang baru lepas tengok cerita MEN OF STEEL lakonan henry cavill. walaweyhhhh wa cakap lu cerita dia (Y) THUMBS UP! Firstly aku tak minat tengok sebab pada mulanya hero dia selekeh gila. Last2 dia dah ptong jambang, misai and tak selekeh. aku terus tegakkan badan aku. Hahahaaaa. Along pun sama terus tegakkan badan dia. Alaaaa bukan selalu begini lagipun aku takde kasih syg daripada pasangan aku. pasangan pun takde. hehehe. Berangan pun jadilah. Dah selalu keluar dengan along. rasa macam adik beradik je. hopefully kita kekal berkawan ya along. hihiiii. Dia gila-gila, aku pun gila-gila memang ngam ngam soiii. pantang nampak kamera dan itulah kami. nanti nak keluar lagi dengan along :D Disini aku tinggalkan sebuah lagi gambar aku. kihkihhh macam hapeee tah aku nie.. sat naaaa.. gambar tengah loading....




LOADING.......





LOADING.....








LOADING.....


DAN TARAAAAAA.......


This time masa dekat Times Square, hari ahad lepas. jenjalan lagi dengan along.. hahaha.. masa jenjalan kat TS nie ada event daripada celcom. TIMEFORSOX!! dan time tuh terserempak dengan Adel Asha. ya allah, comel sgt dia. jeles tengok. Kita tak comel macam dia dan kita bersyukur allah anugerahkan kita rupa sebegini :') walaupun takde sape nak. hiihiii *muka sedih .... MAAF lah kalau korang pening dengan entri aku kali nie. taktahu nak cakap apa sebab idea takde langsung.. blog pun tak cantik macam blog korang :( hmmm ada sape-sape yang boleh ajarkan kita macam mana nak cantikkan blog? anyone? anyone? takpelah kalau takde orang nak ajarkan :( *muka sedih lagi tarik bantal busuk... Berakhir sudah idea nak mencoret diBlog kesayangan. harap korang suka. By the way, have a good day guys.. ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment